woensdag, maart 01, 2006

kens loco

Goed, laat ik deze weblog – en mijn leven – weer eens oppakken. Vorig jaar september was ik zo enthousiast met een eerste verhaaltje op deze weblog begonnen, maar toen knalde de basis uit mijn persoonlijk bestaan: mijn relatie van negen jaar liep stuk. En dan heb je toch even andere dingen aan je hoofd dan een weblog. Sinds enkele maanden woon ik dan in me uppie in Londen. Dat was even wennen, maar stap voor stap komt mijn hoofd weer uit de twilight zone en into de bewoonde wereld. Een weblog dus! Ik dacht: 1 maart is een prachtbegin. De Londense burgemeester Ken Livingstone had per vandaag zijn ambt voor een maand moeten stilleggen, dus kon ik symbolisch de scepter even van hem overnemen. Maar tot mijn spijt en Livingstones vreugde mag hij zijn schorsing aanvechten. Blijft ‘ie voorlopig toch nog burgemeester… en moet ik het doen met een plekje als loco.

7 Comments:

Blogger Remco Reiding said...

Leuke header! London calling, dat had ik ook kunnen bedenken.

Nou, veel geluk en succes met je blog! Dat de lezers maar mogen toestromen.

Remco
Remco's Rusland

maart 01, 2006 12:56 p.m.  
Blogger Esther said...

Hoezo 'dat had ik ook kunnen bedenken'.

Ik ben hartstikke origineel!! :-)

maart 01, 2006 4:32 p.m.  
Blogger Remco Reiding said...

Door de haast rammelt de formulering een beetje. Ik bedoelde: dat ik dat zelf niet heb bedacht.

maart 03, 2006 8:10 a.m.  
Blogger Esther said...

Haha
het is je vergeven

Dank voor je gelukwens. Link je me aan jouw blog?

maart 03, 2006 8:56 a.m.  
Blogger Werner Bossmann said...

beter dan London's burning. komt misschien nog.

maart 10, 2006 11:00 a.m.  
Blogger Miro said...

Ach Essie, wat nu toch weer. Ik kijk even niet en je zit alleen in Londen. Geen stad om alleen te blijven vind ik, meissie. In elk geval veel geluk en plezier toegewenst van een onregelmatig meelezende collega op afstand.
Miro

maart 11, 2006 9:53 p.m.  
Blogger Esther said...

Dank je Miro. Leuk is het even niet maar we kijken het nog even aan. Wie weet keer ik wel weer terug naar de good ole' Lowlands

maart 12, 2006 10:55 a.m.  

Een reactie posten

<< Home