dinsdag, maart 21, 2006

blair blijf nog even

Blair weer in de rats?

Hopelijk besluit hij niet om deze week af te treden, want Esther Gotink gaat met vakantie!! Zonder laptop, zonder internetconnectie. Heerlijk genieten in Cuba, met een sigaar in de ene hand en een rumcocktail in de andere. De plannen? Lezen, lezen, lezen, snorkelen, zwemmen met dolfijnen, lezen, lezen, lezen, eten in Casa de Al (Al Capone's oude zomerhuis dat nu restaurant is), salsadansen tot ik omval, lezen, lezen, lezen, en zo mogelijk een paar gevangenen op Guantánamo bevrijden.

Kortom, mijn excuses voor een blogloze week.
Estha-la-vista!

6 Comments:

Blogger Marloes de Koning said...

onacceptabel!

maart 22, 2006 8:57 p.m.  
Blogger Harald Doornbos said...

Harryzzz leeft weer! En ik dacht dat alleen zestig jaar oude mannen naar Cuba gaan...voor de salsa natuurlijk. doeg, harald

maart 26, 2006 10:57 p.m.  
Blogger Harald Doornbos said...

nog even dit: Als je glazen nodig hebt omdat je die cubaans rum nog niet op hebt, bel dan m'n zusje, want die staat twee keer per week op een londonse markt met glas uit roemenie. haar blog: www.galaxy-glass.blogspot.com

maart 26, 2006 11:10 p.m.  
Blogger Olivier van Beemen said...

Veel plezier, al is het inderdaad vrij schandalig...

maart 28, 2006 6:12 p.m.  
Blogger Esther said...

If it's any comfort to you: de laatste twee dagen van mijn vakantie had ik voedselvergiftiging en spendeerde ik mijn tijd tussen bed en badkamer :(

Neemt niet weg dat ik heb genoten van de dolfijnen en de mojito's!

april 02, 2006 3:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jammer,
je had een lekkere fles rum voor me kunnen meenemen.. maar ik lees dit dus nu pas.

Bisous
S

juli 12, 2006 2:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home