maandag, april 03, 2006

de klos

Ik ben al een maand verstoken van gas in mijn flat (zie deze
GPD column). De pizza's en andere afhaalmaaltijden beginnen me erg te vervelen. Ik zal het nog een weekje moeten uitzingen, dan komen de installateurs de gasleidingen in mijn flat vervangen.

Op dit moment zijn ze met een heel team in de centrale kast van het flatgebouw aan het ploeteren. Alle gaspijpen in de meer dan dertig appartementen tellende flat worden vervangen.

De nieuwe leidingen zitten om grote houten klossen gewikkeld. Zijn de klossen leeg, dan worden ze buiten opgestapeld tot de vuilnisman ze komt halen. Eentje is nu de klos... die heb ik bij wijze van compensatie ingepikt. Ik had nog geen koffietafel

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

lijkt me meer een sherrytafel :-)

april 07, 2006 3:54 p.m.  
Blogger Esther said...

Nog een paar jaartjes wachten, tot ik een oud dametje ben, en je kunt er donder op zeggen dat er sherry op tafel komt ja - voorlopig houden we het bij gin & tonic en rode wijn. En koffie natuurlijk...

april 10, 2006 9:27 a.m.  

Een reactie posten

<< Home