maandag, april 10, 2006

neverending story

Dan Brown, schrijver van de bestseller De Da Vinci Code, was afgelopen vrijdag de grote winnaar in de copyright zaak die tegen zijn Britse uitgeverij was aangespannen door auteurs Michael Baigent en Richard Leigh. Niet dat Brown nu op zijn lauweren kan rusten... Een wetenschapper uit Rusland heeft het nu ook op hem voorzien. Die meent dat de succesvolle Amerikaanse schrijver de titel en een deel van de theorie in zijn roman van hem heeft geplagieerd.

Hierbij kan ik het estafettestokje doorgeven aan mijn collega in Moskou

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ha Esther,

dan maar eens posten.

Dankjewel voor je stukjes in de krant, ook voor je bloggies.
Niet dat ík wat te melden heb (nog steeds niet klaar met ons huis, nog steeds niet aan mijn scriptie begonnen en heel veel plezier op mijn werk twee dagen in de week), maar kan je niet ook nog een persoonlijke blog maken? (Drugs, Rock&Roll, mannen, vrouwen, ratten in de supermarkt, meest waanzinnige modeverschijnsel in de straat (met foto), want als het niet in Amsterdam gebeurt, dan moet het wel in Londen gebeuren.)

Liefs, ijssie

april 10, 2006 8:47 p.m.  
Blogger Esther said...

Dank voor je berichtje IJs. Als ik meer tijd zou hebben dan bestond er al een persoonlijke blog. Kom anders weer eens met Floor bij me logeren, dan krijg je alle dirty details uit de eerste hand :)

april 11, 2006 6:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home