maandag, april 03, 2006

pestpakken

Mijn collega in Belgrado schreef vandaag over het onderwerp vogelgriep, wat me deed denken aan een bericht in The Guardian afgelopen vrijdag. Een bedrijf in Worcestershire (spreek uit: Woester-sjur) verkoopt speciale kostuums, net ruimtevaart-/imkerpakken, die bescherming moeten bieden tegen de vogelpest. De angst voor het H5N1 virus heeft de verkoop van dit soort beschermende maatregelen flink doen stijgen. Een lokale BBC-zender maakte er een filmpje over.

Is het verantwoord dat bedrijven dit soort artikelen promoten of draagt het alleen maar bij aan de massahysterie?

Beter voorkomen dan (niet te) genezen, vindt leverancier Kevin Bradley. Bovendien: ,,You can just wear your pants under there if it gets hot. It's very comfortable.'' Wat weerhoudt ons nog?

5 Comments:

Blogger Annie said...

Hey, I checked out your profile, you seem pretty interesting and we have some things in common, but I don't speak Dutch, unfortunately and therefore cannot read your blog.

So just saying hi.

Annie Rhiannon

april 03, 2006 3:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk een blog!
Dikke zoen uit Delft.

Ingrid

ps. je hebt een leuke koffietafel

april 03, 2006 4:21 p.m.  
Blogger Esther said...

Dikke zoen trug

april 03, 2006 7:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk leuk leuk! Ik zet je meteen in mijn favorieten!!!

Liefs, Cindy

april 03, 2006 7:54 p.m.  
Blogger Esther said...

Dank je lieve Cin. Ik zie je vrijdag!

april 03, 2006 9:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home