woensdag, april 26, 2006

oh tony toch

Hmm... het gaat niet goed Tony,
het gaat niet goed.

Zojuist is gezondheidsminister Patricia Hewitt (foto) uitgejouwd tijdens een bijeenkomst van de Royal College of Nurses. Woést zijn de verpleegsters op het mismanagement van de staatszorg NHS, waardoor duizenden banen op de tocht staan.

Eerder deze week kreeg ze al een veeg uit de pan van zorgpersoneel op een vakcongres van Unison, omdat ze durfde te beweren dat de 58-jarige NHS 'zijn beste jaar' beleeft.

En da's niet de enige heibel in Blairs kabinet: vice-premier John Prescott bekende vandaag een affaire te hebben gehad met één van zijn secretaresses. En eerder op de dag meldde ik al het schandaal waarvoor Charles Clarke graag had willen wegrennen. Zojuist bood hij zijn excuses aan in het Lagerhuis, waar hij de wind van voren kreeg van oppositieleiders David Cameron en Menzies Campbell.

Kortom, het gaat niet goed Tony... Word wakker! Je ministerraad zakt als een kaartenhuis in elkaar!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo Esther,

Via google ben ik op je blog beland. Samen met een aantal anderen organiseer ik vanuit een studievereniging van de universiteit Leiden een studie-reis naar Dublin en Belfast. We zijn op dit moment bezig met excursies te regelen.
Weet jij of er Nederlandse journalisten in Dublin/Belfast zitten? Of zijn de meesten in London gesitueerd?

Alvast bedankt voor je reactie.
Je kan een reactie sturen naar mijn mailadres, dat is mijn naam Azarja Gutter, aan elkaar geschreven @ en dan Hotmail.com

april 28, 2006 1:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home