zondag, april 30, 2006

st.patrick versus beatrix

Jaar in jaar uit vier ik St. Patrick's Day met mijn Ierse vriendin Nichola. Dus toen het NBTC dit weekend voor de allereerste keer een Londens feestje verzorgde ter ere van onze Beatrix, was het pay back time. Ik hoefde me dit keer niet in het groen te kleden, in plaats daarvan stak Nic zich in het oranje. We deinden mee met 'Even aan mijn moeder vragen' en 'Een beetje verliefd' en spoelden appeltaart weg met Bavaria. Ik was erg grieperig dus vier flesjes bier later stond ik volledig ondersteboven, waarna ik me thuis pas realiseerde dat ik zo graag stroopwafels had willen kopen. Helemaal vergeten. Boehoe. Wie stuurt me een pakje?

Wel had ik me vergrepen aan een kroket, terwijl Nichola voor kibbelingetjes koos die haar goedkeuring konden wegdragen. Jammer dat ik me niet helemaal jofel voelde, waardoor we The Clubbing Zone - een dance party met dj's Michel de Hey en Don Diablo - moesten missen.

Deze koninginnedagviering mag wat mij betreft volgend jaar worden herhaald. En dan graag weer in de Inner Temple Gardens, want dat is een prachtlokatie.

Leve de koningin, hoera hoera etcetera

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuke foto esther ;-)

Het was inderdaad een leuk feestje; we hebben ons ook savonds nog enorm vermaakt!

Ik had alleen niet naar mijn nederlandse vriendinnen moeten sms-en dat ik op 'het stratumseind' stond, want er was er eentje in de stromende regen door eindhoven gefietst om me te zien...

Leuk om jullie ontmoet te hebben, en wie weet tot een volgend oranje feestje!

april 30, 2006 10:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Volgend jaar beter! Want met Don Diablo en Michel de Hey heb je toch echt iets gemist!

mei 01, 2006 1:50 p.m.  
Blogger Esther said...

Ja inderdaad een mooi plaatje Audrey, bedankt dat we gebruik mochten maken van je geweldige fotografeer-kwaliteiten! :)

mei 01, 2006 4:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ha en het was dus mooi zo druk dat je bekenden dus niet tegenkomt! Maar het dansen 's avonds was hartstikke leuk, nooit gedacht dat ik die deejays leuk zou vinden!

mei 04, 2006 9:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home