dinsdag, juni 27, 2006

omsingeld (2)


Gisteravond werd ik geƫvacueerd, omdat de druk op de gascylinder zo hoog werd dat de boel kon ontploffen. Zie dit bericht dat ik voor de GPD schreef terwijl ik in een kerkje zat dat als evacuatiecentrum diende.

Gelukkig mocht ik later op de avond weer naar huis. Mijn flat staat aan de rand van de ontruimde zone. Mensen die dichterbij de brandhaard wonen, moesten afgelopen nacht elders verblijven. Het gaat om zo'n duizend bewoners. Volgens berichten kunnen ze pas woensdag terugkeren. Zie dit BBC artikel

Vanmorgen stond beneden mijn raam nog een brandweerwagen met een antenne en CCTV-camera op z'n dak. Treinverkeer is nog altijd geschorst. Auto's mogen nog niet door deze straat. Lekker rustig, 't lijkt wel of ik in een klein durrupie woon ipv centraal Londen.

1 Comments:

Blogger M-ind said...

Ok, that's it, jij komt terug in Nederland wonen. Achterlijk globaal gedoe...

juli 02, 2006 2:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home