donderdag, januari 04, 2007

buiskluisteren

Allereerst wens ik jullie allemaal een geweldig 2007. Als je net als ik een enorme waslijst goede voornemens hebt bedacht, maak dan je borst maar nat. Ik ben reeds drie hele dagen rookvrij en zit te stuiteren op mijn stoel. Verder ben ik gaan hardlopen, drink ik minder, mediteer ik meer en zit er weer een beetje ritme in mijn dag. En ik voel me supergoed. Zal ook wel te maken hebben met een zojuist afgesloten vakantie... ben benieuwd hoe lang we dit gevoel vasthouden.

Een andere reden waarom ik me goed voel, en nu daalt mijn intellect gelijk naar niveautje Essex Girl: ik keek gisteren naar de opening van een nieuwe serie Celebrity Big Brother hier op Channel 4. En de deelnemers zijn geweldig! Wat dacht je van de combinatie Jermaine Jackson(broer van...), Leo Sayer (You make me feel like dancing!), filmregisseur Ken Russell, No.1 Bollywood Ster Shilpa Shetty, punkzanger Donny Tourette en, jawel: Dirk Benedict die Face speelde in The A Team. Ik ben he-le-maal gelukkig...

Samen met twee vrienden uit Nederland ging ik begin dit jaar naar een club in Camden waar de Towers of London (band van Donny Tourette) optraden... wisten wij veel. De hele tent werd afgebroken door deze old school London punks die zich kleden en gedragen als Mötley Crue en zorgen voor totale puinhoop. Niet helemaal mijn ding, maar ik heb me suf gelachen (op veilige afstand van de duikende en vechtende bandleden en toeschouwers).

Ben benieuwd of Donny nog zo'n grote mond heeft tegenover legendes als Jermaine Jackson en Dirk Benedict. Mij vind je aan de buis gekluisterd.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nog steeds, nicovrije semi-brit? Ik ook!

januari 07, 2007 6:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home