dinsdag, december 19, 2006

xmas wishes

Nou, bijna alle kadootjes zijn gekocht (morgen nog even een poging wagen het ernstig drukke Regent Street over te wandelen voor een paar laatste aankopen... hellup. Ik zal proberen een foto te maken om je te laten zien wat een rampzaligheid het is rond de kerst). De drank is ingeslagen. De kalkoen ingevet. De boom opgetuigd. Bij vrienden dan, want het enige dat ik deze kerst hoef te doen, is komen opdagen met een vriendelijke glimlach en een doosje mince pies onder de arm.

Vanaf morgen ben ik lekker twee weken vrij en cross ik Engeland af om anderen tot last te zijn. Mijn ouders genieten van een welverdiende rust in Nederland, terwijl ik de koelkasten en wijnrekken van maatjes plunder... volgend jaar zijn ze weer welkom bij mij (of vlucht ik weer naar Nederland).

Hierbij wens ik jullie een zeer goede kerst toe,
en het allerbeste voor 2007.

Vanaf 3 januari ben ik weer paraat - tenzij ik tussendoor nog met volle kerstbuik naar een computer weet te waggelen om wat van me te laten horen. Ho ho ho, Merry Christmas!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jij ook een fijne Kerst gewenst en tot volgend jaar!

Groet, Martine.

december 25, 2006 6:18 a.m.  

Een reactie posten

<< Home