maandag, december 04, 2006

bottoms up

Britten kunnen deze kerst genieten van goedkope wijn en champagne, dankzij een finaal mislukte stunt van de slijterij-keten Thresher. De drankhandel had een tegoedbon via email naar een selecte groep relaties gestuurd, met de mededeling dat ze daarmee veertig procent korting kunnen krijgen in hun winkels. De relaties kregen toestemming de voucher door te sturen naar familieleden.

Thresher had niet kunnen bevroeden dat deze actie totaal uit de hand zou lopen... ik kreeg de bon afgelopen week van zes verschillende vrienden naar me toe gemaild. Omdat een digitale voucher geen authenticiteitsstempel heeft, kan iedereen 'em gebruiken.

De slijterij is zo vriendelijk geweest om zich te houden aan de afspraak, en elke print van de bon waarop veertig procent korting wordt gegeven te zullen accepteren. De actie geldt tot 10 december. De winkelketen weet nog niet hoe groot de stormloop zal zijn, maar hoopt dat het allemaal met een sisser afloopt.

Sissers zijn aan mij niet besteed - ik sta deze week mét bon in de winkel. Hey jingle bells lalala...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hi Esther,

Leuk blog om te lezen! Ik wilde je laten weten dat ik al je verhaaltjes volg. Ben zelf getrouwd met een Engelsman en woonachtig in Nederland. Het is fijn om zo nu en dan te lezen welke dingen er in Engeland (of 'back home' zoals mijn man altijd zegt) spelen.

december 04, 2006 9:20 p.m.  
Blogger Esther said...

Heel erg bedankt, ik heb ook de moeite genomen een kijkje op jouw blog te nemen... wat een prachtige foto's!!! (en een prachtige dochter :)

december 05, 2006 5:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home