maandag, juli 02, 2007

even geduld aub (testbeeld)

Jeetje, heb ik waarachtig fans! Dank voor jullie inlichtingen. Helaas moet de blog het nog even zonder mij stellen, want ik zit tot mijn nek in de andere activiteiten, die hopelijk eind deze maand een beetje wegebben. Zo ben ik bezig met een boek over Londen, waarover ik op termijn uiteraard meer zal vertellen, en ga ik over twee weken verhuizen wat de nodige tijd vergt. Het koopproces was al een totale uitputtingsslag, in Londen is dat geen aanrader. Ook daarover zal ik nog eens een lichtje laten schijnen. Eenmaal verhuisd blijf ik voorlopig zitten waar ik zit! (nou maar hopen dat mijn buren een beetje aardig zijn..)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Esther,

Is het dan eindelijk gelukt met een nieuw huis!!!!!! Ben zeer benieuwd. Heel veel succes nmet je boek.
Laat wat van je horen.
We houden van je. Kusjes van Liesbeth en Hemmy

juli 06, 2007 6:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home