donderdag, augustus 07, 2008

boekenfeestje

Hierbij dan eindelijk de foto's van mijn boekpublicatie in Londen. Ik moet zeggen ONZE boekpublicatie want co-auteur Peter was uiteraard ook van de partij. We hielden een praatje en hebben een kwart van de honderd genodigden gelijk een gesigneerd exemplaar verkocht. Intussen heb ik van honderd boeken die ik in Londen had, nog maar twintig exemplaren over... en ze gaan hard.
Voor wie vergeten is hoe het boek alweer heet: Foei! NU naar de winkel en kopen! De titel is Eigenzinnig Londen en als je een Londonofiel bent en deze blog met interesse leest, dan is het verplichte kost om het boek aan te schaffen :-)
Wie in Engeland woont, kan een boek bij mij aanvragen (kosten 15 pond) via deze site, dan stuur ik 'em naar je op.


Op de website van de uitgever vind je een beschrijving. En zoals je hier ziet (effe naar beneden scrollen), heeft de eerste lezer al positief gereageerd. Glunder!

2 Comments:

Blogger Houkje said...

Wat een gezellig avond was het he? (dat kun je ook goed zien op de foto's) Het boek is uit de kunst! Zelf heb ik 'm natuurlijk al lang uit, dus nu ligt ie ter inzage op het nachtkastje in de logeeerkamer voor alle Nederlandse logees: Ik leg er een bestellijst naast!

Wordt geplugd!

augustus 08, 2008 11:50 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hé Esther,
Nou, ik heb 'm zojuist besteld via Bol.com hoor. Mijn man is Londonofiel en hij is binnenkort jarig, dus ik hoef niet langer na te denken voor een cadeau.
Ik ben (ook) benieuwd naar je boek. En nog van harte! Stoer hoor.
Groeten,
Martine.

september 13, 2008 7:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home