maandag, april 14, 2008

super sheryl

Hoera voor Sheryl, mijn maatje die gisteren de London Marathon heeft gerend in minder dan 5,5 uur. Petje af... volgend jaar ik misschien...? Ik heb het ren-virus helemaal te pakken (aan de zijlijn dan) en me gelijk opgegeven (idioot).

Hier een plaatje van Sheryl onthoofd, was niet helemaal de bedoeling maar ze ging mij iets te hard en eigenlijk stond ik te gillen, klappen en fotograferen tegelijk. De tweede foto is waar mijn lieve vriendinnetje het allemaal voor deed: om geld in te zamelen voor de vereniging voor kinderen met aangeboren oogafwijkingen.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoera Sheryl! Volgend jaar jij? Maak je dan eerst maar eens klaar voor die halve in Oktober juffie! Je schoenen liggen bij mij in de kast; wanneer kom je ze halen?
X, Han

april 14, 2008 9:53 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Eerst zien dan geloven. ren je mee op de zevenheuvelen loop in Nijmegen. Een echte kuitenbijter en maar 15 km! makkie toch.............

lekker geworden, zie http://www.zevenheuvelenloop.nl/

douche na afloop bij mijn ouders om de hoek.

groet

Freek

mei 11, 2008 8:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home