maandag, mei 01, 2006

mario melchiot

Het zit Mario Melchiot de laatste tijd niet mee. Zijn team Birmingham City degradeerde afgelopen weekend uit de Premier League en hij heeft ook geen uitnodiging mogen ontvangen voor de Nederlandse WK-selectie.

De 28-jarige rechtsback heeft in zijn leven echter grotere demonen onder ogen moeten zien...
bijna tien jaar geleden overleed zijn oudste broer op 25-jarige leeftijd in z'n slaap aan een hartaanval. Ik denk dat Mario dus wel weet hoe hij klappen moet opvangen.

Woensdag interview ik Mario Melchiot. Heb je vragen aan hem, laat ze me weten. Ik zal ze - na goedkeuring - voorleggen.

-----------------------------------------------------------------------
Aanvulling (3 mei 06):
Het interview is uitgesteld, Mario heeft een blessure die hem in Birmingham houdt.
Bovendien, zo werd mij verteld, mag hij van zijn trainer voorlopig niet praten met de pers. Waarom? Mario is aan het einde van zijn contract gekomen en er gaan tal van speculaties dat hij overstapt naar een ander team dat wel in de Premier League is gebleven... kortom, wordt vervolgd.