woensdag, september 20, 2006

a quiet day at the office

Britten zijn wous van hun 'fancy dress parties' ofwel verkleed-partijtjes. Prins Harry maakte er een flinke blunder mee door zich in een nazi-pak te hijsen, en Sir Elton John maakte er op eigen wijze een potje van, door zich zeer overdreven te kleden als een witgeveerde Pino tijdens zijn vijftigste verjaardag.

Volgende week is het weer raak, dan moet ik me weer een kostuum aanmeten waar ik normaliter niet mee over straat zou durven lopen. Deze keer is het thema: 'Dress up as if you were a pop star'. Ja maar dat laat Esther zich geen twee keer zeggen... hup achter de naaimasjien! (ik wacht op een bestelling witte veren boa's om aan de jurk te bevestigen)

STEP 1STEP 2THE REAL THING

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Yep, gaarne een resultaatpic van u in uw eigen 'real thing'.

september 23, 2006 12:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Goed zeg! Creabea! En natuurlijk wil ik ook zien hoe jij er uit ziet als mooie zwaan!

september 23, 2006 9:12 p.m.  

Een reactie posten

<< Home