maandag, juli 17, 2006

nooit te oud om te leren

Toen ik voorbij deze theaterschool wandelde, moet ik erg lachen. Ik kon het niet laten er een plaatje van te schieten.

Het deed me denken aan mijn studietijd aan de University of Reading tien jaar geleden (tien jaar geleden alweer!). Ik woonde op de campus in 'Wessex Hall'. Iemand die het leuk vond om lettertjes van het grote bord bij de entree af te krabben, doopte het na de kerst 'We sex hall'.

Tegen pasen was het 'We sex all' en tegen de tijd dat ik mijn studie had afgerond en naar Nederland terugkeerde, stond er simpelweg 'sex'. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat iemand zo dronken is om The Poor School (want zo heet bovenstaande theaterschool werkelijk) te verworden tot een kort maar krachtige Poo.

Overigens is dit het enige woord dat Jack tegenwoordig uitspreekt. Alles, maar dan ook alles heet poo. Waarna een grote schaterlach volgt. Het zou je petekind maar wezen...