dinsdag, augustus 01, 2006

cucumbers and christenings

Sorry, mijn blog ligt een beetje op z'n gat. Ben bang dat de komkommertijd ook in blogsferen is aangebroken...

Afgelopen zondag werd ik peetmoeder van Jack. Gisteren had ik een dagje vrij omdat we daar na afloop van de dienst uiteraard flink op hebben gedronken. Jacks doop was in de Church of England. Het viel me op hoeveel katholieke elementen de Anglicaanse kerk heeft. Het waarom wordt hier uitgelegd. Veel onderdelen waren nieuw voor me. En het Onze Vader mompelde ik stiekem in het Nederlands, waarbij ik me voornam die dan toch eindelijk eens in het Engels te leren.

Voor Jack was de verbazing nog veel groter. Met grote ogen keek hij de kerk rond toen de predikant hem na de doopceremonie vertelde dat de gemeente zijn nieuwe broers en zussen zijn. Daarna begon hij te gniffelen. De cadeautjes naderhand - en een flinke dosis chocola op zijn toet - maakten de natte ervaring helemaal goed.
(foto boven: John Dorkings - foto onder: Esther Gotink)

2 Comments:

Blogger Annie said...

Cool picture of the kid

augustus 03, 2006 3:37 p.m.  
Blogger Esther said...

Thanks. Saw that you're back in Reykjavik. Next time when you're in London gimme a shout! :)

augustus 07, 2006 4:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home