donderdag, november 09, 2006

meeting the king (2)

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...

Heb net Stephen King geïnterviewd en werd daar helemaal blij van. Wat een leuke vent! Ik heb tijdens mijn werk voor de GPD in Engeland diverse hoge heren ontmoet, van Damon Albarn tot de Dalai Lama, van Tony Blair tot George Bush. Bovendien heb ik genoeg celebrities in mijn leven tot idool bestempeld, maar toen ik tiener was maakten slechts weinigen zo'n diepe indruk op me als The King of Horror zelve. Ik had niet kunnen bevroeden dat ik deze man op latere leeftijd persoonlijk te spreken zou krijgen - temeer omdat hij tamelijk afkerig is van het geven van interviews - en al helemaal niet dat dat in Engeland zou zijn in mijn geweldige hoedanigheid van buitenlandcorrespondent. Ik tel mijn zegeningen!

4 Comments:

Blogger Olivier van Beemen said...

Cool zeg, gefeliciteerd. Heb je die anderen die je noemt ook allemaal geïnterviewd of in ieder geval een vraag gesteld?

november 10, 2006 1:23 p.m.  
Blogger Esther said...

Damon Albarn en Dalai Lama gesproken naar niet over geschreven, Tony Blair vaker gezien en vragen gesteld - Bush niet, die hield alleen een persverklaring (met Blair) tijdens een staatsbezoek aan Londen, toen die ochtend terreuraanslagen in Istanbul hadden plaatsgevonden (eind '03).

november 10, 2006 1:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat gaaf! Is je verhaal over hem ook online te lezen?

november 10, 2006 3:32 p.m.  
Blogger Esther said...

Verhaal komt waarschijnlijk dinsdag in de kranten. Ik zal op deze weblog dan een linkje zetten.

november 10, 2006 3:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home