dinsdag, oktober 24, 2006

vies dansen

Als je een meisie van mijn leeftijd bent, dan heb je niet echt geleefd als je negentien jaar geleden niet aan het bioscoopscherm gekluisterd zat toen Dirty Dancing uitkwam. Wauw, wat vond ik dat prachtig! Patrick Swayze alias Johnny Castle was even de meest begeerde man op aarde (net als John Travolta in zijn SNF-periode) en als ik maar kon dansen als Frances ('Baby') dan zouden al mijn tienerproblemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Vanaf vanavond is een herbeleving van die tienerdroom mogelijk... tenminste als je tijdig hebt geboekt. 'Star Wars for girls' zoals Dirty Dancing ook wel wordt omschreven, gaat als musical in première in de Londense West End, maar is nu al tot mei volgend jaar uitverkocht.

Omgerekend heeft de show bijna twintig miljoen euro binnengesleept alvorens ze zich heeft hoeven bewijzen. Ik wou dat ik zoveel verkoopkracht had. Even blijven oefenenen dus... pruilend onderlipje, dromerige blik, come here loverboy, lange aanloop, waar is Johnny Castle om me op te vangen??!?!?!?!!!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.......................

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kan mijn zusje nog steeds vervloeken om haar voorliefde voor deze film en dito muziek. Murw gebeukt die tijd in het ouderlijk huis.

oktober 24, 2006 9:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home