vrijdag, oktober 13, 2006

webcameron (2)

Oppositieleider David Cameron heeft gisteren dankbaar gereageerd op het filmpje waarin een Labour-kamerlid hem imiteerde. Volgens Cameron is de spoof een welkome gratis publiciteit gebleken voor zijn eigen website.

De baas van de conservatieven heeft zijn eigen webcameron, waarop hij thuis te zien is, de afwas doet, en met zijn vrouw en kinderen praat over internetgebruik. In de spoof is Lagerhuislid Siôn Simon te zien die Cameron bespot: ,,Yooh ik ben Dave (...) Ik heb twee kinderen - kind één, kind twee. Vind je ze leuk? Neem d'r één - da's oké.''

Hoewel de Tories gisteren boos reageerden, zegt Cameron zelf dat de spoof heeft gezorgd voor een tienvoudig bezoek aan zijn webcameron website. De site kreeg binnen een uur 2.246 hits, terwijl dat een dag eerder op hetzelfde tijdstip 260 was.

Iemand bereid mijn weblog een beetje te profileren? Please, please, please, steek de draak met me op YouTube!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Haha, volgens mij bestaan er nog wel wat rare studententijd-filmpjes....maar ja, die heb jij zelf in je bezit hahaha!

Kus, Cindy

oktober 15, 2006 10:50 a.m.  

Een reactie posten

<< Home