dinsdag, maart 06, 2007

heb ik weer

Over mijn auto gesproken... stond vanmorgen braaf om vier uur op, omdat ik voor zessen op vliegveld Stansted moest zijn (voor een vlucht naar Noord-Ierland waar parlementsverkiezingen worden gehouden) voel ik me onnodig gehaast, en rijd ongemerkt te hard langs een flitspaal.... nee!! Zo'n plotselinge flits komt om half vijf in de ochtend, als het nog donker is, onwijs hard aan. Fuuuulitttts!

Da's de eerste keer sinds ik in Engeland woon, inmiddels bijna zes jaar. Het kost je hier strafpunten op je rijbewijs (vergelijk met het Nederlandse beginnersrijbewijs), wat je verzekeringspremie duurder maakt. Ben benieuwd hoe het werkt. Keurig op de boete van de DVLA, de Britse rijksdienst voor wegverkeer, wachten maar.
Ik heb in elk geval niet onderstaand genoemde benzine-probleem. Count your blessings, Esther. En eigen schuld dikke etcetera. Grom.