maandag, maart 12, 2007

essex girl

Mijn vriendin Carley uit Southend (Saaaafend! zoals ze daar zeggen) is net uit een narcose ontwaakt... gelijk een echte Essex girl betaamt, heeft ze plastische chirurgie ondergaan. Beste Carley is nu Busty Carley.

Het was geen bevlieging. Ze liep er al jarenlang over te tobben. Ze had geen vrede met haar lijf. Een relatiebreuk en enkele kansloze rebounds verder, hakte ze begin dit jaar de knoop door. Het resultaat: van A naar DD.

Ik ga naar de kapper en laat mijn lokken afknippen na een relatiebreuk; Carley neemt de metamorfose-drang wel heel erg letterlijk. Ik moet er hartelijk om lachen. Ieder voor zich, denk ik dan. Ze heeft er hard haar best voor gedaan. Moest voor de operatie stoppen met roken en drinken, moest meer sporten. Ze zat elke avond na werktijd in de fitness-zaal. Ik doe het haar niet na.

Petje af voor Carley. Een Essex girl heeft wel een reputatie hoog te houden, moet u weten. Germaine Greer schreef er dit mooie portret over.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oei, van A naar DD? Dat klinkt als een flinke overcompensatie. Persoonlijk vind ik het niet eens mooi. In mijn omgeving zijn ook maar bar weinig mannen te vinden die DD mooi vinden.

Is dat voor Groot-Brittannezen anders?

maart 14, 2007 8:38 a.m.  
Blogger Esther said...

Volgens mij zijn de Britse mannen erg borst-georienteerd. Maar ik denk dat ze puur natuur prefereren. De mannen in Essex hebben daar echter weinig over te zeggen... een Essex girl volgt haar eigen hart! (of boezem in dit geval)

maart 16, 2007 8:28 a.m.  

Een reactie posten

<< Home